Legyen ez a kezdőoldalam!   Kedvencekhez!

Utazási hírlevél!
E-mail:


Hirdessen itt !

www.clubhotelpegasus.hu/

Ingatlanapró


Előfoglalás 2018 !



Ajánlatkérési útmutató

A következőkben részletes útmutatást talál az ajánlatkérés folyamatáról, az ajánlatkérő adatlap kitöltéséről, az utazás részvételi díjának fizetési módjáról és az utazási dokumentumok átvételéről. Kérjük, olvassa el az információkat!

Ajánlatkérés folyamata és az adatlap kitöltése:

Az árkalkuláció folyamatának elindításához, kérjük válasszon indulási időpontot.

Az ajánlatkérő adatlapon meg kell adnia az utasok nevét, születési idejét és útlevél számát. Amennyiben az ajánlatkérés kitöltésekor nem tudja pontosan az útlevél számokat, tüntesse fel a mezőben a "k" betűt, ezzel jelezi felénk, hogy az útlevél számot a későbbiekben küldi meg a részünkre.

Adja meg levelezési címét és telefon elérhetőségét.
Amennyiben a megrendelt szolgáltatásokról közületi számlát kér, adja meg a megjegyzés rovatban a számlázási nevét és címet.

Amikor elkészült az ajánlatkérő adatlap kitöltésével kattintson rá az ajánlatkérés elküldése gombra.

Ajánlatkérő adatlap elküldése:

Az ajánlatkérő adatlap beérkezése után, ellenőrzésre kerülnek a szabad helyek.
Ezt követően munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot, e-mailben vagy telefonon jelzi, hogy a választott utazásra van-e még szabad férőhely.
A visszajelzés a foglalás beérkezésétől számított két munkanapon belül megtörténik.

Hogyan jut hozzá az utazáshoz szükséges dokumentumokhoz:

A teljes utazási költség megfizetése után, indulás előtt egy héttel küldjük el Önnek az utazáshoz szükséges dokumentumokat.

Egyéni utak esetén: irodánktól egy részvételi jegyet kap ( voucher ), melyen megtalálható a partner utazási iroda vagy a szálláshely pontos címe, ahol jelentkeznie kell.

Buszos utak esetén: irodánktól egy részvételi jegyet kap ( voucher ), melyen megtalálható az autóbusz konkrét indulás helye, a találkozás- és a pontos indulás időpontja.

Repülős utak esetén: irodánktól egy részvételi jegyet kap (voucher) és a repülőtéren a képviselőnél tudja átvenni a repülőjegyét.

Az utazási dokumentum ( részvételi jegy ) minden esetben minden lényeges és fontos információt tartalmaz az utazással kapcsolatban.

Kiegészítés:

A(z) Utolsohelyek.hu oldalain megjelenített utazási ajánlatok nem minősülnek nyilvános ajánlattételnek. Utazási szerződés nem jön létre a foglalási adatlap elküldésével. Utazási szerződés csak az írásban rögzített feltételek szerint a részvételi díj megfizetése után jön létre.

Fontos: csak abban az esetben tekintjük véglegesnek a megrendelést, ha a(z) Utolsohelyek.hu-hoz visszaérkezett az aláírt utazási szerződés ( e-mailben, faxon vagy eredetben), és megfizetésre került az utazási szerződésben megadott részvételi díj.

Sajnos a legnagyobb odafigyelés mellet is elképzelhető, hogy az utazási szerződés visszaküldése és a részvételi díj kiegyenlítése közti időszak alatt a megrendelt szolgáltatásra betelnek a szabad férőhelyek. Ha ez bekövetkezik a(z) Utolsohelyek.hu azonnal értesíti az utast, hogy nincs már szabad hely a választott utazásra és a fizetéssel létrejött szerződés megszűnik. Az utazási szerződés ilyen módon történő megszűnésből keletkező kárigény esetén a(z) Utolsohelyek.hu kizárja a felelősségét és nem áll módjában elfogadni. Az utazási szerződés ily módon történő megszűnése esetén a(z) Utolsohelyek.hu segít újabb utat találni, vagy visszafizeti a befizetett összeget.

A honlapon szereplő képek csak tájékoztató jellegűek, előfordulhat, hogy a valóságban az ábrázolt tájak, környezet, tárgyak, épületek, épületrészek, berendezési tárgyak stb. másképpen néznek ki, mint a fotón. A képek illusztrációk, nem minősülnek ajánlattételnek. A szobákra vonatkozó képek szintén tájékoztató jellegűek, a szobák kinézete, felépítése, az alkalmazott színek, a szobák bútorozottsága, egyéb felszereltsége a képtől eltérő lehet, és mindenképpen függ a szoba komfortfokozatától, illetve attól, hogy a szállodakomplexumon belül hol helyezkedik el.

A weboldalra feltöltött információk tartalmazhatnak hiányos vagy hibás adatokat, melyért a(z) Utolsohelyek.hu nem vállal felelősséget!

Utazási tanácsok:

SZÁLLODÁK ÉRTÉKELÉSE

Minden szálloda és panzió gondos kiválasztás után került be katalógusba. A kiválasztásban segítségünkre voltak külföldi partnereink, akik a helyi viszonyokra vonatkozólag megbízható ismeretekkel rendelkeznek. A szállodák leírása és osztályozása az adott ország megfelelő mércéje szerint készült (a mi értékelésünk tehát nem feltétlenül esik egybe azokkal a kategóriákkal, amelyeket a vendéglátó országban használnak). A szállodák minősége megközelíti a nemzetközi színvonalat. A szobák hangszigetelése a legtöbb esetben nem elegendő. Az élet – különösen nyáron – az utcán zajlik, gyakran a késő esti órákban is. Ha a szállás ezeken a forgalmas helyeken van, vagy a hotel esti zenés musorokat tart, a zaj beszurődhet a szobákba. Az autó- és motorbicikli forgalomra semmilyen komolyabb korlátozás nem vonatkozik. Ezekből az okokból kifolyólag előfordulhat, hogy időnként csak később si-kerülhet elaludnia. A megoldás lehet a délutáni pihenő (az üzletek zárva vannak, és mindenhol nyugalom uralkodik). Több üdülőterület még építés alatt áll, fejlesztik az infrastruktúrát, vagy új szállodák épülnek. A megrendelt szálláshely kör-nyezetében (vagy a hotel egyes részeiben) építkezés, felújítás folyhat, amelyre a irodánknak sajnos nincs ráhatása, előzetes tájékoztatást arról nem kapunk. A déli országok egzotikájához hozzátartoznak a rovarok is, ezért vigyen magával rovarok elleni szereket is. Ön olyan kategóriájú szállásra jogosult, amilyet Önnek visszaigazoltak és amilyet befizetett. Sajnos, minden igyekezetünk ellenére is néha előfordul, hogy nem sikerül helyet biztosítanunk az Önök által megrendelt szállodában, még akkor sem, ha azt már jóval az utazás előtt befizették. A vendéglátó országok törvényei ugyanis megengedik, hogy nagyobb számú megrendelést vegyenek fel, mint a szálloda tényleges kapacitása. Ilyen esetben a hoteltulajdonos köteles pótszállást biztosítani, de minden esetben azonos, vagy magasabb kategóriában.
A szobák kiosztása mindenkor a szállodavezetés feladata, ezt irodánk nem tudja befolyásolni.
Háromágyas szobának a pótággyal kiegészített kétágyas szobát minősítik. Kivételes esetekben a szobában két pótágy is elhelyezhető, ez azonban szukíti a lakóteret. Kétágyas szoba megrendelése esetén irodánk nem tudja garantálni, hogy a szálloda által biztosított szobában a két ágy két különálló ágy, vagy franciaágy lesz. Az egyágyas szobák a szállodák árvaszobái; egyrészt kicsik, másrészt rossz tájolásúak és ráadásul lényegesen drágábbak a felár miatt.
A nemzetközi egyezményeknek megfelelően a szobákat 10.00 óráig kell elhagyni. Az all inclusive szolgáltatások is a check-out időpontjáig vehetők igénybe. Egyénileg megállapodhatnak a recepción, rendszerint külön díj ellenében, hogy a szobát későbbi időpontban hagyják el. Az érkezés napján a beköltözés legkorábbi időpontja 14.00 óra után van. A korai érkezés, illetve késői indulás nem jogosítanak fel a szoba és az étel-ital ellátás hosszasabb használatára.
A repülőgép menetrendjéből fakadó esetleges késői érkezés, vagy korai indulás miatt igénybe nem vett szállodai szolgáltatások díját (tartózkodás, étkezés) a szállodák sem az utasoknak, sem az utazási irodának nem fizetik vissza. A szállodák a megrendelt szolgáltatásokat a repülőgép érkezésétől és indulásától függetlenül biztosítják. A szállás és az ahhoz kapcsolódó ellátás mereven összetartozó két szolgáltatás, amit a szállodák együtt biztosítanak.
Az utazás során előfordulhat, hogy a repülőgép menetrendje miatt bizonyos rész-szolgáltatások elmaradhatnak.
Az utólagosan meghirdetett különleges ajánlatok és az utolsó pillanatban lefoglalt utazások (Last Minute) esetén csak a szálloda kategóriáját garantáljuk, és nem is mindig a katalógusban szereplő hotel kerül szóba. A szálloda nevét az ügyfél a célországba való megérkezés után tudja meg.
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a szállodák többségében nem szabad a szobákba saját élelmiszereket és italokat bevinni. Ez alól kivételek a kiskonyhával felszerelt apartman típusú szállók.

REPÜLŐÚT

A nemzetközi légi közlekedésben szokásos előírások és egyezmények alapján az Utazási Iroda fenntartja az indulási hely, idő, a repülési útvonal, a közbenső leszállások, a légitársaság kiválasztása, a repülőgép típusa és a repülési terv változtatásának jogát. Az érvényes pontos indulási és érkezési időpontokat az úti okmányaik tartalmazzák.
Technikai vagy szervezési okokból változhat a repülőgép típusa és útvonala, de meg-történhet az is, hogy a kiírt desztinációk között le kell szállnia a repülőgépnek.
Az Utazási Iroda repülőgépes utazásainak első és utolsó napjai utazási napok, nem pedig nyaralási napok. Azzal sem lehet számolni, hogy az indulás a délelőtti órákban lenne, a visszautazás pedig az esti órákban. Az odautazás esti járat esetén az első éjszakába, a hazautazás reggeli járat esetén az utolsó éjszakába nyúlhat. A repülőgép indulási ideje néhány órával a tervezett időpont előtt is megváltozhat, a késések pedig egészen gyakoriak az utóbbi években, amit nemcsak a kedvezőtlen időjárási viszonyok okozhatnak, hanem technikai problémák is, elsősorban a légifolyosók túltelítettsége. Az Utazási Iroda és a légitársaságok azon munkálkodnak, hogy a lehető legnagyobb mértékben kizárják ezeket a zavaró tényezőket, de ha mégis előfordulna, hogy a repülőgép indulási ideje megváltozik, illetve késik, szíves megértésüket kérik. A menetrendváltozásból, késésből eredő kellemetlenségekért az Utazási Iroda nem vállal felelősséget. Az esetleges változásokról az ügyfeleket azonnal tájékoztatjuk. A charter légitársaságok menetrendjének alakulására az utazási irodának nincs ráhatása, azokat a légitársaságok maguk alakítják.
Az utasnak figyelembe kell vennie a jelentős késés, vagy menetrendváltozás előfordulásának lehetőségét az átszállások, a lakóhely–reptér transzfer megszervezésénél, a szabadságok tervezésénél és a kereskedelmi határidők betartásánál, ezen okok miatt bekövetkező kárért az Utazási Iroda nem tud felelősséget vállalni.
A csomagokért a repülőút ideje alatt a légitársaság felelősséget vállal. Ha a poggyász megsérül, vagy elvész, a megérkezés után azonnal jelenteni kell a repülőtéren a megfelelő helyen, ahol jegyzőkönyvet vesznek fel (P.I.R.), amelyre szükség lesz a légitársasággal folytatott további tárgyalások során. A kárigényt az utasnak a légitársaságnál kell benyújtania.
A szigorú reptéri előírások nem teszik lehetővé, hogy reptéri kollegánk a repülőtéren áthaladjon az útlevél-ellenőrzésen, tehát a tranzitváróban már nem lehet az utasokkal. Csak az indulási, vagy érkezési csarnokba kísérheti Önt.
A budapesti indulást megelőző reptéri talál-kozó 2 órával a repülőgép indulása előtt van.
A poggyászok súlyhatára légitársaságonként változó. A részletekről kérjük, érdeklődjön az irodában. A repülőre felvihető poggyászok hatályos biztonsági előírásaival kapcsolatban a budapesti repülőtér weboldalán, a www.bud.hu oldalon tájékozódhatnak.

HELYI IDEGENVEZETŐ

Az üdülőhelyre érkezéskor helyi képviselő a repülőtéren fogadja utasainkat. Programfüzetünkben jelzett egyes úticéljaink esetén helyi nyelven és angolul beszélő idegenvezető fogadja az utasokat. Az üdülés elején általános információs órát tart, ahol utasainknak átad egy tájékoztatót, amelyen szerepel a telefonszáma is (esetleg kollegái telefonszáma is). A szállodában kifüggesztett infotáblán (a recepción) szintén szerepel idegenvezetőnk elérhetősége. Probléma esetén ezen a telefonszámon lehet őt elérni és természetesen köteles ilyen esetben - a lehetőségekhez mérten - rövid időn belül megjelenni a szállodában és utasaink segítségére lenni.
Érkezéskor, a szállodai bejelentkezésnél idegenvezetőnk nem minden esetben tud segédkezni, a check-in a voucher birtokában általában könnyen lebonyolódik minden szállodában.
Kivétel a leirtak alól az egyéni út, ott nem biztosított helyi idegenvezető.

ÉTKEZÉS

A szállodákban általában a nemzetközi konyha ételeit készítik, helyi elemekkel gazdagítva. Túlsúlyban vannak a zöldséges ételek és a különböző saláták. Az étkezések formája minden szálló esetében a leírásánál szerepel.
A kontinentális (európai) reggeli általában kávét vagy teát, péksüteményt, vajat és dzsemet illetve sajtot tartalmaz. Szalámi vagy tojás csak kivételesen fordul elő. A büféjelleggel (svédasztal) kínált reggeli azt jelenti, hogy a hotel kategóriájának és a helyi szokásoknak megfelelő fajtájú felkínált ételek szabadon fogyaszthatók. Általában péksütemény, kávé, tea, juice, különböző édes süteményfélék, gyümölcs, tojás, dzsemek, sajt, felvágott szerepel a kínálatban, a szálloda kategóriájának megfelelően.
A vacsora vagy menü felszolgálással, választási lehetőséggel többféle menü közül és salátával büfé formában, vagy pedig szabad fogyasztás svédasztal formájában. A kínálat a szálloda kategóriájától függ, de a három csillagos hotelekben sokszor csak egyféle meleg főételt várhatunk. Az „all inclusive” szolgáltatások bizonyos részletekben eltérhetnek, az egyes szolgáltatások igénybevételét a hotelek időtartamhoz, szállodán belüli kiszolgálási helyhez, vagy plusz költséghez köthetik (ez szállodánként változó).
Az italokat az alapárak sehol sem foglalják magukban (hacsak az ismertetés másképp nem tájékoztat – például az „all inclusive” szállodák).
Az all inclusive ellátás általában nem jelent 00-24 óráig tartó, folyamatos kiszolgálást. Az all inclusive ellátás is a lefoglalt éjszakák időtartamához kötődik.
A saját főzési lehetőséget kínáló szállókban kiskonyha, vagy konyhasarok áll rendelkezésre két főzőlappal és hűtőszekrénnyel. A konyhai felszerelés csak az alapedényekre terjed ki. Nem várhatnak tehát teljesen felszerelt konyhát. Figyelmeztetjük Utasainkat, hogy hiányozhat például konzervnyitó, vagy nem talál elegendő főzőedényt.

ÖLTÖZET

A szállodák többségében követelmény, hogy a férfiak a vacsoránál hosszú nadrágban jelenjenek meg.

KERÉKPÁROK, SZÖRFÖK, KITE

Ha nem összecsukható útipoggyászt (kerékpárt, szörföt, stb.) kíván magával vinni, azt a utazási irodában már a számlázáskor be kell jelenteni és a reptéren (oda-vissza) külön díjat kell ezért fizetni. Az ilyen nagy tárgyak reptér-szálloda közti szállítását Utasainknak kell intézni.

ÁLLATOK SZÁLLÍTÁSA

Élő állatokat nem lehet a repülőgép utasterében szállítani. Állatokat a csomagtérben lehet speciális konténerben szállítani (külön díj ellenében).

SZAPPAN, VÍZ, ELEKTROMOS ÁRAM

Előfordulhat, hogy a szálláshelyen nincs a fürdőszobákban szappan. A déli országok lakói a vezetékes vizet nem használják ivásra és főzésre. Javasoljuk, hogy ilyen célra a vizet a helyi üzletekben vásárolják meg. Napenergiás vízmelegítéssel rendelkező szállókban időnként langyos víz folyik és kimarad a meleg víz. Néha előfordulhat rövidebb ideig tartó áramszünet, ilyenkor kimarad a légkondicionálás is.

ÉRTÉKEK, TREZOROK

Nem ajánlatos az utazásra drága ékszereket vinni. Az útiokmányokat, pénzt, csekkeket, hitelkártyákat és egyéb értékes tárgyakat helyezze trezorba (széfbe), amit a recepciónál, vagy közvetlenül a szobában bérelhet. A szállodák csak a széfben elhelyezett tárgyakért tudnak felelősséget vállalni.

STRANDOK ÉS NAPSUGÁRZÁS ELLENI VÉDELEM

A tengerparti strandok legtöbbször szabadon látogathatók a helyi lakosság számára is, akik sokszor zajosabbak, mint ahogy mi megszoktuk. A klímaváltozások, a széljárás és az erős hullámzás hatására a strandon moszatok, algák jelenhetnek meg, de a víz munkája is nagymértékben befolyásolhatja a strand állapotát (a területe pl. lecsökkenhet vagy feltöltődhet). Ezekre a körülményekre sem a szállásadó, sem az utazásszervező nincs befolyással, valamint nem tudjuk előre jelezni a természeti jelenségek előfordulását. A napozóágyak és napernyők bérelhetők, esetleg ingyenesek – lásd a katalógust. A strandok szállótól való távolsága a főkatalógus leírásában csak tájékoztató jellegű. Ne feledkezzen meg a magas faktorszámú napozókrémekről,nap-olajokról és ne értékelje alá a napsugárzás erejét, mert kellemetlen komplikációkat okozhat nyaralás közben.

UTAZÁS ELŐTT

Szeretnénk mi is segíteni abban, hogy minél élvezetesebb és pihentetőbb nyaralásban legyen része. Ugye arra is gondolt, milyen „utazási betegségekkel”, potenciális fertőzésekkel kell számolnia ott, ahova készül?
Kéretlen egzotikus ajándék, a trópusi betegség Thaiföld, Bali, Kenya, Mauritius, Zanzibár, Dominika és Kuba - ezek a kedvelt úti célok egyre több utazót csábítanak különleges miliőjükkel, ugyanakkor ez az európaitól merőben eltérő trópusi környezet mindenkitől fokozott egészségügyi felkészülést kíván. Az egzotikus országokban ugyanis teljesen más klíma, higiénés viszonyok és egészségügyi helyzet fogadja a turistákat. Itt olyan betegségekkel találkozhatunk, mint például a hepatitis, a hastífusz és a malária.
A világon az egyik leggyakoribb betegség a hepatitis A és B fertőzés, amelynek veszélye általában utazások alkalmával jelentkezik, amikor közepesen vagy erősen fertőzött területre látogatunk el. Évente több millió ember betegedik meg mind hepatitis A, mind pedig hepatitis B vírustól. A közép-amerikai, afrikai és ázsiai trópusi országok szinte mindegyike az erősen fertőzött területek közé tartozik. A hepatitis A vírus a fertőzött ételek, szennyezett csapvíz, nem megfelelően elkészített tengeri állatok fogyasztásával terjed. A hepatitis B vírus szexuális úton, illetve vér és testnedvek közvetítésével fertőz, így akár egy karcolással járó baleset, piercing vagy sérülés nyomán is bejuthat a vírus a szervezetünkbe. Mivel a hepatitis A és B ellen is teljes védelmet kizárólag a védőoltások nyújtanak, érdemes már az utazás előtt egy-két hónappal ellátogatni valamelyik oltóközpontba, hogy tájékozódjunk.
Komoly veszélyt a jelent az utazókra a malária, amelyet a maláriaszúnyogok csípése okoz. A hidegrázásos és lázas rohamokkal járó betegség akár halálos kimenetelű is lehet. A tünetek néhány esetben évek múltán is többször visszatérnek. A malária biztos megelőzése a fertőzött szúnyog csípésének kerülése. A megelőzés módja lehet a rendszeres rovarriasztás és a gyógyszerszedés is, jó esetben egyszerre mindkettő. A maláriát terjesztő szúnyog különösen napnyugtától napkeltéig aktív, ekkor kell fokozottan óvni magunkat. Legmegfelelőbb a jól szellőző, hosszú ujjú felsőrész és a bokákat is fedő ruházat. A szabadon lévő testrészeket rovarriasztóval (szúnyogriasztóval) - a használati utasításnak megfelelő rendszerességgel - kell védeni, erre több készítmény is van forgalomban. Éjszaka a pihenőhelyet rovarriasztóval impregnált hálóval kell védeni. A légkondícionált szobákat nem kedveli a szúnyog. A malária ellen gyógyszerszedéssel is lehet védekezni. A készítmények szedését két héttel az utazás előtt vagy más gyógyszertípus esetében az utazás előtt két nappal kell elkezdeni, így például last minute utazóknak sem kell lemondaniuk a védelemről. Az alkoholfogyasztásra és a napozásra vonatkozó korlátozások tekintetében a készítmények eltérőek, ezért is fontos szakember segítségét kérni a gyógyszerek kiválasztása előtt. A gyógyszer alkalmazásáról szintén a háziorvosok, valamint az oltóközpontok munkatársai tudnak felvilágosítást nyújtani.
Külföldi utazás során a hastífusz is fertőzési veszélyt jelenthet. A hastífusz széklettel, szennyezett étel, ital, tárgyak, „piszkos kezek” közvetítésével terjed. A rossz közműellátottság, az ivóvíz szennyeződése nagy járványokat okoz Ázsiában és Afrikában. A betegség lassan bontakozik ki: fáj a beteg feje, torka és fokozatosan emelkedik a láza, a pulzusa pedig a lázhoz képest alacsony. Ha a kórokozó bejut a véráramba, több szerv károsodását, szív és idegrendszeri szövődményt és a bélfal átlyukadását okozhatja. Egyetlen adag védőoltás három évig nyújt védettséget. Vannak olyan országok is, ahol kötelező a sárgaláz elleni oltás, valamint a gennyes agyhártyagyulladás elleni oltás is.
Hasznos tanácsokat, úti cél specifikus információkat szerezhet az egyes országokról és az ott jellemző egzotikus betegségekről ha ellátogat a a www.utazaselott.hu oldalra.

ROVAROK

Ügyfeleiknek javasoljuk, hogy vigyenek magukkal szúnyogriasztó, vagy egyéb rovarok elleni készítményeket, mert bizonyos időszakokban és helyeken nagy számban fordulhatnak elő.

ELŐSZEZON / UTÓSZEZON

Elő- és utószezonban megtörténhet, hogy a szállodatulajdonos, tekintettel arra, hogy kevés a vendég, a szolgáltatásokat (pl.: légkondicionáló, fűtött medence) korlátozza, esetleg a saját üzemeltetésu részlegekben csak később nyit, vagy már korábban zár. Előfordulhat, hogy a szabadidő-, vagy szórakoztató programok csak korlátozott módon állnak rendelkezésre. Cserébe viszont nagyobb nyugalmat, több teret élvezhet és a kiszolgáló személyzetnek is több ideje marad, hogy Önt figyelemben részesítse.

Nyitva tartás Ajánlatkérési útmutató Médiaajánlat Jogi nyilatkozat Kapcsolat
 
A(z) Utolsohelyek.hu web-oldalain található bármely információ másolása, felhasználása
csak a(z) Utolsohelyek.hu engedélyével történhet !